Livet på landet

Trevlig lördag

Publicerad 2010-11-07 13:38:53 i Allmänt,

Igår hade jag en super trevlig dag, från början till slut=)

Vi började morgonen/förmiddagen med att Yasmine tog en ridtur på lilla köttbullen Turbo. Hon red och jag och Andreas och hundarna gick bredvid. Fick verkligen känna på vilken dålig kondis jag har när jag sprang bredvid när hon ville trava, vilket hon ville göra hela tiden;-)
Var riktigt härligt att komma ut på en tur!

Sen när vi kom hem så ringde en kompis till Yasmine och ville leka så då var det bara att byta om och skjutsa henne dit.
Jag och Andreas var ute och fixade i pannrummet och P-Å kom och drog el.

På eftermiddagen var jag, Yasmine och pappa och tände ljus på gravarna. Det är så underbart vackert med alla tända ljus!

På kvällen kom Emma och barnen över och vi lagade nachos och åt tillsammans=)
Frida kom också hit och vi drack vin och satt och pratade och hade trevligt=)

En riktigt trevlig lördag med massa underbara människor♥

Idag ska vi bara ta det lugnt och mysa på.

Ska hjälpa Yasmine att göra en toarullegubbe nu som hon vill skicka in till nåt barnprogram, mini mello tror jag det heter=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela