Livet på landet

Vi är på G

Publicerad 2010-06-06 20:44:34 i Allmänt,

Nu är vi på gång med operation riva golv o det har gått över förväntan=)

Det kommer bli både billigare o mindre jobb än vi hade räknat med! Av erfarenhet sen tidigare rivningsjobb i vårt hus så väntade vi oss det värsta men för en gångs skull så verkar de har gjort nåt rätt!
Så istället för att behöva riva allt o börja om från början behöver vi bara isolera lite o sen på med golvvärme o nytt golv=) HÄRLIGT!!!

Igår var vi till Bodaheden o firade Linda o Maximus som fyllde år=)
Det blev grillning o mys ute i finvädret, tills myggen jagade in oss.
Är glad idag över mitt beslut att vara nykter o köra. Skönt att vakna pigg o fräsch!

Har massor av bilder som jag ska lägga upp bara jag hittar sladden till kameran. Vi har ju flyttat upp vårt vardagsrum så den ligger här nånstans men jag har inte haft tid att leta.

Har iaf haft en underbar helg, fint väder, trevliga vänner o fått massor gjort=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela