Livet på landet

Huvudvärk

Publicerad 2009-09-14 14:00:43 i Allmänt,

Blev hemma från jobbet idag. Den jäkla huvudvärken vill inte ge med sig. Blir lite bättre när jag äter migränmedicin men så fort jag är uppe o rör på mig känns det som huvudet ska sprängas. Jag har mest legat inne i sovrummet med gardinerna neddragna o kollat på TV. Yasmine är så otroligt duktig, hon leker o kollar på film o springer o kollar hur jag mår, mammas underbara go unge♥ Hon ville stanna hemma med mig idag istället för att gå på dagis.

Lördagens kräftskiva var riktig kul. Vi åt, lekte lekar, dansade, sjöng o badade.

Nu ska jag lägga mig ett tag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela