Livet på landet

Ombytta roller

Publicerad 2009-11-06 09:46:58 i Allmänt,

Idag är Yasmine piggare. Jag har inte hunnit kolla tempen än men hon kändes inte lika varm som tidigare. Nu är det jag som är sjuk istället.
Det började smyga sig på igår o framåt eftermiddagen var jag helt däckade, orkade inte göra nånting o det kändes som om huvudet vägde ett ton=(
Jag som skulle putsa fönster o få undan lite städning men det blev inget gjort överhuvudtaget.

Jag tänkte ändå att vi ska försöka ta oss ut en sväng idag så man får lite friskluft.
Synd att snön har smält bort=( Nu får det ta o bli kallt o vräka ner snö som man börjar få lite julkänsla. Det är inte så länge kvar tills julsakerna ska tas fram, längtar. Jag älskar julen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela