Livet på landet

Cowboy käk

Publicerad 2009-01-28 19:13:25 i Allmänt,

Har nyss kommit hem efter en super smaskig måltid på Kick saloon. De har western tema på både inredning o mat o det fanns hur mycket som helst att välja på, en fördel om man gillar kött men det fanns lite andra saker också.
Jag o Andreas tog biff med klyftpotatis o så fick man välja 3 såser till det. Biffen var perfekt grillad, lagom blodig. Yasmine tog chicken nuggets, hon åt två bitar sen lämnade hon resten=(
Personalen var super trevlig o när vi skulle betala bjöd han på Yasmines mat, me like. Dit kommer vi o gå fler gånger.
Nu är vi iaf mätta o belåtna o det var himla skönt o slippa laga mat.

Hinner inte med o skriva så mycket idag för jag har massa grejer jag måste fixa.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-29 09:42:14

Så mysigt det ser ut!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-29 09:48:10

Vad fan är det som ser mysigt ut Linda?



Försökte övertala P-Å att vi oxå skulle åka dit... Gissa om han tyckte det var en dålig ide eller en skitdålig ide... Han är sååå tråkig!!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-30 17:03:21

Hehe så blir det när man har bråttom när man skriver kommentarer =))



Skrev och grejade en lång kommentar men det blev lite tokigt och sen blev jag tvungen att springa iväg och då blev det nästan inget kvar när jag postade det.



Menade att det såg ut att vara en mysig restaurang =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela