Livet på landet

IKEA, Umeå o Fjällresor

Publicerad 2009-02-18 18:23:53 i Allmänt,

Jag skulle behöva åka på IKEA o handla grejer så jag kan göra klart i gäst/mys rummet.
Skulle behöva handla några korgar, ett tidningsställ, tyg o lite andra småsaker.



Tänkte jag skulle försöka o sy en hissgardin dit in också, borde inte vara så svårt. Men för ovanlighetens skull så känner jag mig inte alls sugen på o åka på IKEA, måste vara sjuk eller nåt=) Det går ju alltid en hel dag om man ska ta sig iväg till IKEA o det känns inte som jag har tid med det just nu. Får se om vi hinner svänga in till Birsta en sväng när vi åker hem ifrån Umeå.

Ser verkligen fram emot när vi ska till Umeå o hälsa på Linda o hennes busgrabbar. Är inte så långt kvar, vi åker nästa söndag (v.9) sen blir vi kvar i 3 dagar. Det är jag o Emma som åker dit med barnen. Det kommer bli 6 ungar o 4 vuxna i en liten tvåa så det kan nog bli lite trångt, men finns det hjärterum finns det stjärterum=)
Var över 3 år sen jag var till Umeå o hälsade på sist så det är verkligen på tiden nu.
Sen hinner vi nästan bara hem o vända för veckan efter så ska jag o Andreas åka till fjällen med Frida, Jimmy o Fridas brorsa. Det kommer bli riktigt kul, hoppas vi får fin väder så man kan sola o åka skoter hela dagarna o dricka vin på kvällarna=)


Ska ta med oss singstar också så vi får skråla lite, nu jäklar ska jag få Frida o sjunga om det så är det sista jag gör=)

Blir ev en fjällresa över påsk också. Vi funderar på o åka till min farbrors stuga.
Här är några bilder från när vi var där i fjol.




Blir en del farande o flängande framöver men det är kul o ha lite saker o se fram emot=)

Nu ska jag klä på Yasmine nattlinne o göra i ordning henne innan moffen kommer hit så vi kan åka på föräldrarmöte.

Kommentarer

Postat av: Jimmy

Publicerad 2009-02-18 20:49:08

Lycka till med att få Frida att sjunga=)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-18 21:09:54

Ja det blir verkligen kul att ni äntligen kommer upp! Det var ju som sagt ett tag sen sist.



En parantes bara, litet bor vi men en trea är det ju faktiskt vi har =) Haha annars hade det blivit galet trångt.

Nä vi håller tummarna för finväder nu! Och att vi får hålla oss friska så blir det hur kul som helst!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-02-19 10:52:39

..jag är fattig bonddräng, men jag lever ändå....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela