Livet på landet

Fredag!!!

Publicerad 2009-02-20 09:02:52 i Allmänt,

Äntligen fredag, vad skönt.
Inte lika roligt att jag jobbar kväll ikväll, slutar 18:00 men vi fick ju iaf en sovmorgon eftersom jag börjar 9:45.
Skönt iaf att vi hann städa inför helgen igår kväll, eller vi o vi var mest älskling som städade det enda jag gjorde var o säda köket=) Det är så skönt o komma hem till ett nystädat hem, speciellt när det är fredag. Då kan man bara ta det lugnt fixa en god middag o ta ett glas vin.

Pratade med Emma igår kväll o hon frågade om vi ville hänga med till Kajevall på lördag så ev åker vi dit imorgon. Får se vad det blir för väder o hur vi känner imorgon. Skulle vara kul o åka dit, har inte hunnit vara där nåt än den här vintern.

Nu måste vi göra oss i ordning o sticka iväg på dagis o jobb.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2009-02-20 10:09:17

åh !

Nu fick jag veta hur Kajevall stavades :P

Postat av: Frida

Publicerad 2009-02-20 11:27:15

"..enda jag gjorde var o säda köket=) Det är så skönt.." Trodde det var Andreas grej att SÄDA =D

Postat av: Frida

Publicerad 2009-02-20 11:31:50

"..det enda jag gjorde var o säda köket=) Det är så skönt.." Trodde det var Andreas jobb att SÄDA.. =D

Postat av: Nette

Publicerad 2009-02-20 12:30:12

Ha ha ja, jag var lite stressad där imorse när jag skrev...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela