Livet på landet

Snart dags...

Publicerad 2014-05-13 17:47:35 i Allmänt,

Har ju hela tiden kännt mig så säker och varit inställd på att jag ska gå över tiden den här gången också men nu börjar jag tveka. Jag känner mig helt klar för att föda och har sammandragningar lite då och då och det trycker på rejält neråt emellanåt. Det är ju helt naturligt men det känns ändå väldigt annorlunda än det gjorde med Yasmine.
Jag har börjat fundera på om jag verkligen kommer orka jobba heltid i 4.5 veckor till. Vissa dagar är det rätt så jobbigt och jag får så ont i ryggen och höften av att sitta hela dagarna. Ändå är jag upp och rör mig mycket, det gör sig själv när jag måste springa och kissa femtielva gånger om dagen;-)
Magen är riktigt tung nu och man kan nästan se den växa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela