Livet på landet

Inredning

Publicerad 2014-05-01 20:03:08 i Allmänt,

Idag passade vi på att ta en tur till Bollnäs för lite shopping. Vi handlade bla lite inrednings grejer till bebisrummet och trädgårdsgrejer.
Jag har lite svårt att bestämma mig om jag ska ha New England tema eller ett turkost tema i bebbe rummet. Just nu är det lite av båda:-)
Jag har grundmålat gungstolen som ska stå därinne sista gången så imorgon ska jag köpa färg och måla klart den.

Just nu tar kaninen Alice upp rätt så stor plats därinne men om nån vecka ska hon få flytta till Emma och få en pojkvän så då kan jag fixa klart det sista :-)

Nu ska jag mumsa i mig massa fruktsallad och lägga mig på soffan och kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela