Livet på landet

Testar orken

Publicerad 2014-03-18 14:27:37 i Allmänt,

Har tränat mig på att vara uppe idag för att se om jag ska orka med att jobba imorgon.
Vi var ut en sväng och jag skottade lite snö och borstade av bilen. Jag klarade att vara ute ca en halvtimme sen var jag helt slut.
Jag får nog hoppa över linkriden på torsdag iaf för vi ska åka från Ljusdal fem på morgonen och kommer hem runt elva på kvällen och det kommer vara full fart hela dagen med terminalbesök och kuriråkning. Det känns så tråkigt nu när jag äntligen skulle få åka iväg:-(

Yasmine är piggare och har varit uppe och pysslat idag men hon hade fortfarande lite feber imorse. Hon vill absolut till skolan imorgon så känner hon sig pigg så får hon prova att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela