Livet på landet

Slutkörd

Publicerad 2014-03-20 21:50:03 i Allmänt,

Blev lite väl mycket idag med jobb till 17 sen hem för att hämta kontokortet som Andreas lånat av mig och glömt att lämna tillbaka.
Tillbaka in på köpingen för att storhandla inför helgen, som tur hade jag min duktiga hjälpreda Yasmine med mig som hjälpte till att packa och bära kassar.
Tillbaka hem, packa upp och laga middag som vi åt först klockan sju.
Sen städa och se till så Yasmine gör läxan och förbereda inför morgondagen.
Nu har jag nyss satt mig och känner att det var en lite väl ansträngande dag efter att ha legat däckad i fem dagar på soffan.
Nu ska jag väcka min sjuka man som somnat på soffan så vi kan gå upp och lägga oss.

Imorgon har jag en utmaning för mig själv då jag ska hålla i en utbildning för mina kollegor. Jag som hatar att stå och prata inför folk men det kommer nog att kännas bra efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela