Livet på landet

Ny bil?

Publicerad 2014-03-25 20:56:34 i Allmänt,

Våffeldagen idag så då blev det våfflor till middag.

Jag tycker det är godast med lite matigare röror på våfflorna. Som tex creme fresh, rödlök, skinka och caviar. Sen kan jag ta nån efterrättsvåffla med sylt och grädde eller glass.

Efter middagen var det dags för judo för Yasmine.


Hon börjar bli riktigt duktig. I helgen var det tävling i Söderhamn men man måste ha tränat minst ett halvår för att få vara med och det har hon inte gjort än. Får se om hon vill vara med nästa gång istället.

Annars har dagen bestått av jobb och ett besök på MVC och kolla bebben. Allt såg bra ut.
Jag har även lånat hem en bil från Toyota som jag ev är intresserad av. Den går bra och är lagom stor men när jag kom hem och kollade den så var den väldigt repig och full bak också var det en spricka i framrutan. Jag är inte jätteförtjust i färgen heller så jag tror inte vi kommer att köpa den. Däremot fanns det två till av samma modell som jag ska kolla på imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela