Livet på landet

Färgning på G

Publicerad 2014-03-01 10:12:26 i Allmänt,

Är hos Salong Björknäs och får håret färgat. Lite uppfräschning var välbehövligt så jag bokade tid hos min personliga hårfärgare;-)
Sen byter vi tjänster och jag klipper honom istället.


Har inga planer för dagen än så länge men vi ska väl börja kolla vad vi ska packa med till fjällen. Det blir alltid så mycket packning med alla vinterkläder, hjälmar, sängkläder och mat som ska med. Man får tänka till lite så man får med allt.
Det ska även ordnas med hus och djurvakt men det tror jag är löst för alla dagar nu. Det är mycket att tänka på innan man sticker iväg men det ska bli så skönt att komma bort några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela