Livet på landet

EN dag kvar

Publicerad 2014-03-04 21:28:17 i Allmänt,

Men nu är det inte långt kvar tills vi åker!
En dag kvar att jobba sen åker vi imorgon kväll:-)
Efter lite strul med släpvagn så är skotrarna lastade och klara och den mesta packningen är klar.
Hus och djuvakt är klart och huset är städat. Det känns alltid trevligare att åka hemifrån om det är rent och städat. Hoppas husvakten håller det snyggt också;-)

Jag misstänker att det inte blir alltför mycket skoteråkning för min del då jag knappt kan sitta utan att det känns som nån sticker knivar i höfterna på mig men lite åkning ska jag iaf härda ut. Det kanske går bra också. Vi får se:-)

Imorgon vid den här tiden hoppas jag att vi sitter i farbrors stuga framför en sprakande brasa och bara har det gött:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela