Livet på landet

En dag på Stenegård

Publicerad 2014-06-07 19:00:55 i Allmänt,

Den här dagen har spenderats på Stenegård med familjen och två av mina bästa vänner med familjer.
Vi tog en lunch på trädgårdscaféet och jag kunde inte motstå att prova deras räkmacka med massor av räkor.

Andreas orkade inte ens med sin och det är inte ofta det händer;-)

Vi strosade runt i trädgårdarna och butikerna och barnen lekte och hade kul.


Det är inte det lättaste att gå på styltor.





Nu har Andreas, Yasmine och pappa åkt iväg och fiskat och själv ligger jag och latar mig och äter rabarber och jordgubbspaj:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela