Livet på landet

Campingliv

Publicerad 2014-07-14 19:33:57 i Allmänt,

På onsdag lånar vi mammas husvagn och åker och campar några dagar i Orbaden. Det ska bli så härligt. Det är riktigt mysigt att bo i husvagn.

Igår kväll bestämde jag mig för att ge upp med amningen och börja ge ersättning fullt ut istället. Vincent har varit så nöjd och glad idag så det var verkligen rätt beslut. Jag har velat fram och tillbaka i några dagar och vägt för- och nackdelar men kom fram till att det blir bäst så här. Vis av erfarenhet från när Yasmine var liten så vet jag att detta är bäst för alla.
Skillnaden med henne var att jag kämpade på och mådde dåligt i 3 månader innan jag slutligen tog beslutet. Efter det blev både hon och jag mycket gladare och tillfreds. Nu är jag äldre och har lite mer erfarenhet och skiter högaktningsfullt i vad andra tycker.
Nu vet jag att han får i sig det han ska och jag slipper sitta med gråten i halsen av smärta varje gång han ska amma.
Glad bebis och glad mamma:-)
Vi är även nöjda med att det har varit lite svalare väder och att det kom lite regn. Det får gärna regna i natt med sen kan det vara soligt och fint igen några dagar. Hoppas dock att det är lite svalare än förra veckan då det var olidligt varmt.

Eftersom det var regnväder i förmiddags så passade jag och Yasmine på att ha en bakdag och fylla på frysen med fikabröd då det tog slut i helgen. Nu har vi gofika att bjuda på igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela