Livet på landet

Massa babbel

Publicerad 2014-01-23 18:19:04 i Allmänt,

Jag blir helt matt av att läsa vissas statusuppdateringar. Allt måste inte outas på fb men vissa verkar ha ett enormt behov av att hänga ut hela sina liv där. Det tillhör vanligt sunt förnuft att tänka efter lite vad man skriver, men vissa verkar helt sakna det.

Jag fattar heller inte grejen med vuxna människor som lägger upp massa selfies, helt utan anledning.
Ok om man vill visa en ny frisyr, kläder eller liknande men att bara lägga ut massa bilder (gärna knäppta lite uppifrån så man ser halva brösten) på sig själv för att sen se hur många likes och kommentarer man får om hur snygg man är måste ju tyda på att nåt är ganska fel. Speciellt töntigt blir det när det är en kompisgrupp som var och varannan dag lägger upp selfies för att sedan kunna kommentera till varandra.

Så nu har jag fått ur mig det!
Inget jag har att gör med egentligen men jag kan inte låta bli att irritera mig lite;-)

Annars har vi på DHL vunnit SM i telefoni idag. Vi har ställt upp två gånger och vunnit båda gångerna:-) Den här gången kan jag inte ta åt mig någon ära då jag inte längre jobbar på kundervicen men jag är stolt över mina duktiga kollegor:-)
Jag tror inte det finns många arbetsplatser som har så bra arbetskollegor som vi har på DHL. Snälla, omtänksamma och trevliga är de så gott som allihopa.
Som nu när det har kommit ut att jag är gravid så kommer många fram och kramas och gratulera en del är alldeles tårögda av lycka för min skull. Jag blir alldeles varm i hjärtat av deras omtanke♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela