Livet på landet

Kusinbus

Publicerad 2014-01-10 21:42:12 i Allmänt,

Yasmines kusiner har varit och hälsat på ikväll och det har busats för fullt.


Nu har de åkt hem och vi har dukat fram fredagsmys framför Fångarna på fortet.

Körde lite hemmaträning igår och jag känner lite träningsvärk i benen. Bra för då vet man att kroppen fått jobba lite:-)
Annars har jag det rätt så jobbigt när jag sitter på jobbet nu. När jag sitter ner så trycker det och känns obehagligt under nedre revbenen på ena sidan, om jag står upp får jag ont i ryggen stället. Hoppas det ger med sig annars kommer det bli några jobbiga månader framöver. Det är betydligt lättare att vara gravid om man har ett "rörligt" jobb istället för ett stillasittande.

Mammakläderna kom idag och allt passade perfekt! Två byxor och två tröjor blev det. Skönt med lite nya kläder som sitter skönt över tjockmagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela