Livet på landet

Hormoner

Publicerad 2014-01-31 15:40:29 i Allmänt,

Planen var att börja måla lister när jag kom hem men kroppen ville annat. Jag är helt slut och orkeslös idag så istället hamnade jag på soffan:-(
Jag hoppas att det räcker med en liten vila så jag orkar köra igång om ett litet tag istället. Jag blir så frustrerad när jag inte orkar med allt jag vill. Den här veckan har jag verkligen känt mig gravid. Det börjar bli jobbigt att ta på sig skorna och ta sig i och ur bilen bla.

Jag har även haft en liten obehagskänsla hela veckan och jag hoppas det inte är som jag inbillar mig. Hoppas det bara är hormonerna som spökar.

Nu väntar vi på att Andreas ska sluta jobba så vi får mysa hela familjen så hoppas jag det känns bättre sen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela