Livet på landet

Born to move

Publicerad 2014-01-19 21:03:29 i Allmänt,

Ikväll var Yasmine och provade på BTM. Det var packat med barn så det verkar bli väldigt populärt.
Yasmine tyckte det var jättekul så hon kommer prova på nästa söndag med sen ska jag ställa klockan till anmälningsdagen så hon hinner få en plats när det drar igång på riktigt. Det finns bara 25 platser och de kommer absolut att gå åt. Ev skulle de försöka få ihop en till grupp om det gick.

Det finns inte mycket aktiviteter för barn i Yasmines ålder om de inte är intresserad av sport som tex fotboll och innebandy.
En dansgrupp borde det också finnas tycker jag men när jag har kollat runt och hört mig för verkar det inte finnas någon.

Nu kommer hon ha judon och BTM så det räcker. Huvudsaken är att hon får röra på sig och träffa lite nya barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela