Livet på landet

2014

Publicerad 2014-01-01 09:45:09 i Allmänt,

Så har ett nytt år börjat och det firades in på bästa vis med familjen och vänner.
Vi åt en underbart god trerätters middag och den absoluta höjdpunkten var den perfekt grillade hängmörade entrecoten från Hälsingestintan som bara smälte i munnen!
Vi åt gott under hela kvällen och umgicks och spelade spel.
Barnen tände tomtebloss och rislyktor som svävade iväg på himlen. Vi såg några fyrverkerier och ringde in det nya året tillsammans med svt1.

Vid halv ett var alla trötta så vi packade ihop och åkte hem och kröp ner i sängen. Vi sov ända till nio idag och ligger fortfarande kvar och myser i sängen. Jag känner mig nästan bakis fast jag inte drack nåt igår. Jag är inte van att vara vaken till efter tolv nuförtiden;-)

Några nyårslöften har jag inte avlagt men jag ska iaf återuppta träningen så gott det går och hålla igång fram till förlossningen sen ska jag försöka komma undet 70 strecket innan året är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela