Livet på landet

Livrädd

Publicerad 2014-02-01 13:48:30 i Allmänt,

Det var länge sen jag blev så rädd som jag blev imorse.
Jag hade precis börjat måla på övervåningen då jag hör brak och duns i trappan. Jag visste på en gång att det var Freja som ramlat, då hon gjort det två gånger tidigare på sista tiden, men den här gången lätt det som hon rasade ner för nästan hela trappan. Jag slängde mig ner och ser henne ligga nedanför trappen utan att resa sig. Första tanken är att nu har hon brutit något och tusen tankar hinner flyga genom huvudet.
Efter att ha klämt och känt igenom hela henne så lyckas vi tillslut få henne att resa sig och hon gick som vanligt och stödde på alla ben så hon blev nog mest chockad och lite blåslagen.
Min goa älskade Freja♥

Nu har lyktorna i trappen åkt bort för jag tror att det är för att hon inte kan gå på den breda sidan av trappan som hon halkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela