Livet på landet

Toyotaägare

Publicerad 2014-04-02 17:26:22 i Allmänt,

Vi bestämde oss för att köpa bilen vi lånade hem så sen i måndags är vi ägare till en Toyota corolla.


Jag trivs bra med den och den är lättkörd och bäst av allt så funkar bromsarna bra på den. På volvon så fick man trycka riktigt hårt på bromsen men här går allting lättare.
De ska byta rutan och lacka om där den var repig och dessutom fick vi ett riktigt bra pris så det var lika bra att slå till.

Till helgen hoppas jag på lite extra energi så jag orkar städa ur och tvätta volvon och sen ska den ut för försäljning. Min ögonsten♡ Vi köpte den vid nästan samma tidpunkt i graviditeten med Yasmine som jag är i nu så den har hängt med i ca 10 år nu. Om jag ska följa den trenden och bara köpa bil när jag är gravid så blir det inga flera bilar;-)

Ikväll blir det en sängen tidigt för 4:30 imorgon åker vi från jobbet mot Arlanda. Vi är några stycken som ska iväg på linkride. Känns liiite jobbigt att ställa klockan på 3 men jag får iaf ledigt på fredag. Som det känns nu blir det inga problem att lägga sig tidigt för jag skulle kunna somna redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela