Livet på landet

Vintertid

Publicerad 2013-10-27 07:16:59 i Allmänt,

Tyckte det var helt ok att vakna vid sju idag, tills jag insåg att jag inte ställt om min klocka och att den egentligen bara var sex. Fast man får ju en extra timme att göra något roligt innan det är vardag igen.

Idag har vi kalas, antenn uppsättning och bio inplanerat. Är lite sugen på att åka och kolla på Chabby chick boden också om jag hinner. Kanske kan jag hitta nån fin julklapp, eller nåt fint till hemmet. Problemet är att jag vill ha allt därifrån. Det är så mycket fina grejer!

Rättelse till förra inlägget: det heter key lime paj inte lemon pie;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela