Livet på landet

Sista gången

Publicerad 2013-10-12 16:16:55 i Allmänt,

Nu har jag klippt gräsmattan för sista gången i år. Gräsklipparen är rengjord och undanställd och knivarna ska slipas inför nästa års klippningar.
Tog på stegräknaren när jag klippte så nu vet jag att det är 4200 steg och strax över 3 km för att klippa vår gräsmatta:-)

Tog sen en promenad med pappa och hundarna upp till Tegeltjäringarna och hämtade hem man och barn, som åkte dit före mig, och fick även med oss en liten jägare som ska sova över i natt;-)
Barnen bygger koja och jag väntar med spänning på att få skölja ur håret och se resultatet. Hoppas, hoppas, hoppas att det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela