Livet på landet

Packat

Publicerad 2013-10-22 07:08:48 i Allmänt,

Vet inte om de det börjar bli kallt åt löparna så de kommer in på gymmet istället för att vara ute och springa för jäklar vad med folk det var igår. Som tur var så kunde jag ändå göra allt jag brukar göra då det precis blev ledigt på en crosstrainer när jag kom upp.
Nere på cirkelträningen var det tre maskiner lediga så det var bara att hoppa in där det var tomt. Jag vill helst ha några maskiner emellan mig och nästa person så de hinner "svalna" lite. Tycker det känns lite äckligt att sätta sig i en varm, nysvettad maskin.
Hoppas det är lugnare på torsdag, fast så länge man kan göra allt man vill utan att behöva stå och vänta på maskinerna så är det helt ok. Det är ju kul att se lite nya ansikten:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela