Livet på landet

Höstlov

Publicerad 2013-10-27 20:52:12 i Allmänt,

Det känns lite tomt här hemma utan lill hjärtat. Hon ska sova hos Emma med familj i en eller två nätter. Det är så skönt att ha vänner som ställer upp när det behövs♥
Torsdag och fredag är jag ledig så det blir kortvecka till veckan. Bara tre jobbdagar, vilket lyx!
Det börjar kännas att man har ställt tillbaks klockan för jag börjar redan känna mig trött. Ska göra mig iordning och gå upp och lägga mig och kolla på tv.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-10-28 06:17:30

Puss! Det var fyra ungar som också somnade gott i går kväll, så nu håller vi tummarna för utsövda och glada barn i dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela