Livet på landet

Hemma igen

Publicerad 2013-10-02 22:36:47 i Allmänt,

Nu var det några dagar sen vi kom hem från Kreta och vardagen är åter ett faktum. Både lite trist och skönt faktiskt.

Vi hade en underbar vecka med sol, bad iskalla öl och breezers vid poolen, spännande besök på olika platser och god mat på restauranger.

Jag är så nöjd med hela veckan!
Höjdpunkten var min födelsedag, den bästa någonsin, då jag blev uppassad och firad hela dagen. Det började med champagne frukost och presenter sen paraplydrink (utan paraply) vid poolen för att avslutas med underbart god middag:-)





Tyvärr blir det inga fler bilder just nu då det var otroligt segt att lägga upp dem för tillfället.
Jag återkommer med fler bilder och uppdateringar om vår semester en annan dag.

Nu är det dags att försöka sova då klockan ringer halv sex imorgon.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela