Livet på landet

Fredagsrutiner

Publicerad 2013-10-11 16:32:19 i Allmänt,

Tjoho idag kom paketet med hudvård som jag beställt. Det gick fortare än jag trodde så ikväll ska det invigas. Fredagslyx!

Fredagar är en dag då vi har ganska spikade rutiner.
När jag slutar klockan två så hämtar jag Yasmine och ev någon kompis sen blir det fredagshandling, hem och dammsuger huset, för det mesta blir det nachos till middag och nåt gott att dricka till och sen blir det fredagsmys i soffan med massa snacks.
Så ser de flesta fredagar ut för oss:-)

Nu ska jag göra middag som dagen till ära är nachos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela