Livet på landet

Aldrig mer!

Publicerad 2013-10-07 21:37:14 i Allmänt,

Satt och kollade igenom kort från förra semestern då vi var på Rhodos och jäklar vad tjock jag var då!


Eftersom jag hellre står bakom än framför kameran så har jag inte direkt några före och efter bilder att jämföra med men jag ser ju verkligen skillnaden när jag tittar på bilder från ca två år sen.

Jag hoppas att jag aldrig mer kommer att bli så stor! Det känns nu som att jag har hittat en bra balans för att hålla vikten och det utan att anstränga mig. Det har blivit en del av mitt nya liv att undvika kolhydrater så mycket som möjligt men utan att bli extrem. Det slinker ner nån godis eller chipsbit lite då och då men vad gör det, så länge det inte blir stora mängder och varje dag.
Träningen har blivit en del av vardagen och nu vill jag röra på mig varje dag och orkar mycket mer.

Nu börjar det bli dags att göra ett ryck och gå ner åtminstone 5 kg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela