Livet på landet

Morgonstund har guld i mun

Publicerad 2013-11-09 12:48:55 i Allmänt,

Nuförtiden så vaknar jag alltid tidigt på morgonen på helgerna. Det är sällan jag sover längre än till sju. Så länge jag känner mig pigg så gör det ju inget men det är lite tråkigt att jag blir trött så tidigt på kvällarna. När man jobbar hela veckorna så vill man få ut mesta möjligt av helgerna.
Det som är bra med att komma upp i tid är att man hinner få mycket gjort på förmiddagen.

Nu ska vi sätta upp ventilationer i huset och hoppas att vi kommer få bättre luft inomhus. Som det är nu luktar det alltid instängd sommarstuga, blä. Jag hatar äckliga lukter, vill att det ska vara rent och fräscht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela