Livet på landet

Inte rätta feelingen

Publicerad 2013-11-22 17:30:03 i Allmänt,

Har precis avslutat den traditionella fredagsmiddagen, nachos.
I helgen har vi ett extra barn och för tillfället låter det som de har varit gifta i 50 år när de sitter och tjafsar om nåt;-)

Jag måste hitta nåt att ha på mig till dopet imorgon. Funderar på svarta byxor, vit tröja och kavaj men det kanske är lite tråkigt på ett barndop. Jag får gräva igenom garderoben och se vad jag hittar. Nåt ska jag väl kunna få fram.

Den riktiga fredagsfeelingen har inte infunnit sig då jag vet att jag måste upp och åka till jobbet igen imorgon. Jag hatar verkligen att bli väckt av väckarklockan, jag vill få vakna av mig själv och kunna ligga och dra mig ett tag innan jag kliver upp.

Trots att helgen känns rätt så fullbokad så måste vi försöka få tid att julstäda och få upp julgardiner och adventsstakarna eftersom vi kommer vara i Gävle nästa helg. Tur att jag har gjort klart det mesta av städningen i köket då det är där och i badrummet det tar mest tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela