Livet på landet

Sovmorgon!

Publicerad 2013-05-04 20:49:37 i

Vilken chock jag fick när Andreas kom upp och väckte mig i morse och frågade om det inte var dags att kliva upp och han berättar att klockan är tolv!!! Vilken ångest jag haft, sova bort halva lördagen! Jag kan inte komma ihåg när jag sov så länge sist. Inte ens om jag har varit på partaj och varit vaken hela natten har jag sovit så länge.
Det måste vara all stress och en lurande förkylning som ligger bakom.

Jag känner mig inge pigg alls men har iaf putsat fönstren och bytt gardiner i köket, ska ta vardagsrummet imorgon. Jag har även packat undan kläder från Yasmines garderob och lagt ut en del på nätet. Alla pengar vi får in lägger vi undan tills vi åker utomlands i höst.

Vi är hängiga hela familjen så vi beställde mat idag och hyrde film och köpte godis så vi kan mysa i soffan hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela