Livet på landet

Snart så

Publicerad 2013-05-01 22:01:31 i

Redan före nio i morse drog vi igång med dagens bestyr. Vi har varit ute precis hela dagen i det underbara vårvädret.
Andreas har snickrat och nu är det inte mycket kvar. Förhoppningsvis blir det klart i helgen, sen kan jag börja fixa där med blommor och annat fint.



Själv har jag krattat så jag har fått blåsor i händerna.

Jag, Yasmine och hundarna tog en cykeltur och på vägen hem fick jag nästan släpa Loke. Freja som är dubbelt så gammal travar glatt på och ser hur pigg som helst ut men Loke var inte alls på humör för motion idag:-) Jag cyklar aldrig fortare än att de kan trava bredvid mig så det går inte speciellt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela