Livet på landet

Jippi!

Publicerad 2013-05-24 16:58:45 i Allmänt,

Idag stod vågen på 73,7kg och det är jag otroligt nöjd med!
Jag tog även mått för två månader sen på armar, byst, midja, rumpa, lår och vader och där hade jag minskat sammanlagt 26 cm. Det enda som jag låg +-0 på var armarna men där känner jag att de har blivit mycket fastare och inte lika sladdriga. Nu är det stora muskler istället för gäddhäng ;-)
 
Vi hade planerat att grilla ikväll men det fina vädret vi hade på förmiddagen försvann och nu är det bara gråmulet så vi det får nog bli något annat istället. Jag som hade velat suttit på altanen i solen och druckit en kall Corona med en limeklyfta i.
Fast en Corona blir det nog iaf, med eller utan sol.
 
Nu känns det som att jag skulle kunna somna sittandes så bäst att hoppa upp från soffan och försöka sno ihop nåt att äta. Kanske blir det hämtmat... fast jag är sugen på plockmat. Räkor, kräftor, aioli goda ostar, oliver.. mmm vad gott det skulle vara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela