Livet på landet

Grillat

Publicerad 2013-05-17 20:58:34 i Allmänt,

 
 74.5 kg idag så det var bara ett tillfälligt viktras förra veckan, men jag är glad ändå att jag håller mig under 75 kg.
 
Idag efter jobb och fredagshandling så satte jag igång att lägga stengången så nu är den klar. Det ska bara dit fogsand, som vi förhoppningsvis tar oss iväg och köper imorgon.
Vi har fyllt ut med jord runt omkring och där ska det sås gräs.
 
Ikväll blev det grillat som intogs på altanen i strålande sol=) Härligt! 
 
Måste tipsa om en god LCHF vitkålsgratäng som passar perfekt till grillat. Receptet hittar ni här.
Varning bara för gasig mage då den innehåller både vitkål, lök och vitlök ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela