Livet på landet

Paketöppning

Publicerad 2013-03-13 21:42:54 i

Idag kom båda paketen så ikväll har det varit modevisning här hemma. Yasmine blir helt lyrisk när hon får nya kläder och hon älskar att prova dem och stå och spegla sig:-) Favoriterna var One direction tröjan och ett par hängselshorts. Vi hade även beställt ett par slim jeans men de såg mer ut som loose fit jeans på lill spinkisen. Nu har hon iaf lite nya vår kläder.
Själv köpte jag ett par byxor, en tröja, en klänning och en jeansjacka. Jeansjackan var för kort i modellen för min smak så den ska jag skicka tillbaks men resten passade bra.

I det andra paketet var det hårvårdsprodukter bla nytt schampo och balsam från bed head som luktade supergott. Har tidigare haft det röda och det vita för färgat hår. Nu köpte jag det rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela