Livet på landet

Jaktmöte

Publicerad 2013-03-25 23:50:51 i

Vilken dag!
Jag börjar dagen med att sätta linserna i fel öga och upptäcker det först när jag är halvvägs till jobbet, då är det för sent att göra något åt det så det är bara och sitta resten av dagen och se dataskärmen som en dimma med huvudvärk from hell som resultat. Vi har dessutom haft hur mycket som helst att göra plus att vi har fått backat FL avdelningen.
På lunchen var jag och brorsan iväg och hälsade på mormor en sväng.
Slutade fem, hem och äta för att sen åka iväg på möten angående idiotjägarna vi har springandes runt husen i byn. Mer om det en annan gång. Vi var inte hemma förens efter tio.
Nu ska jag försöka varva ner och sova några timmar innan det är dags att kliva upp igen.

Skönt att det är två kortare veckor nu så man kan vila upp sig lite.
Jag hann inte med någon motion alls idag och imorgon är det kalas så vet inte om jag hinner träna imorgon hellre:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela