Livet på landet

Full på jobbet

Publicerad 2013-03-27 20:11:34 i

Idag blev jag lite smått less på jobbet och sa att jag skulle gå och leta efter påskgodis med alkohol fyllning och hoppas på att bli lite full så jag skulle bli på bättre humör. Jag hittade några punchpraliner som jag tryckte i mig samtidigt som jag lugnade nerverna med en sväng i massagestolen. Blev genast på bättre humör.
När jag kom tillbaka till min plats så såg jag att mina arbetskamrater såg lite luriga ut. När jag satte mig såg jag att någon lagt två godisar med alkoholfyllning på tangentbordet:-) Jag vet fortfarande inte vem det var för det vägrade de att erkänna.

Jag åt alldeles för mycket godis på jobbet idag så jag är lite orolig för invägningen imorgon.
Jag var iaf iväg och tränade efter jag slutade och gjorde av med lite aggressioner från jobbet idag. Skönt!

Har griljerat en påskskinka nu ikväll. Imorgon blir det en liten påskbuffe' med bla skinka, ägghalvor, västerbottenpaj och lax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela