Livet på landet

Cruising

Publicerad 2013-06-16 12:21:00 i Allmänt,

Igår var det crusing på köpingen och under dagen hade de ställt upp massa raggarbilar i folkparken som man kunde kolla på. De hade även olika evenemang som godisregn och motorsprängning.Vi var där och kollade runt och det fanns några riktigt snygga bilar. Den här blev jag kär i.
Några andra pärlor. Panelen i den här bilen var kromad och sjukt snygg.
 
Själv tittar jag bara på utsidan av bilen men motorn är ju mer viktig för vissa ;-)
 
 
 
Senare på kvällen åkte vi in och kollade när de cruisade runt på köpingen. Det var några år sen jag var på cruisingen sist men jag tyckte att det var riktigt bra med många olika raggarbilar och inte alltför många vanliga bilar som åkte runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela