Livet på landet

Pimp my bike

Publicerad 2013-07-17 22:53:55 i Allmänt,

Det är så tråkigt när det är sånt här mitt emellan väder, ena stunden lyser solen och nästa så regnar det.
Man vet inte om man ska hitta på nån ute eller inne aktivitet.
Vi bestämde oss iaf för att baka, Yasmine gjorde choklafbollar och jag gjorde nougatrutor. Jag hade varit förutseende och handlat hem bakgrejer så idag har vi bara varit hemma.

Efter bakningen sminkade Yasmine mig och så här snygg blev jag ;-)


Vi målade även på lite på cykeln och tog bort all maskering och när Andreas kom hem så skruvade han ihop den. Nu är det bara handtagen som ska bytas sen är det som en helt ny cykel!
Yasmine är supernöjd och även lite stolt att hon har gjort mycket av jobbet själv. Hon har slipat och putsat med atosol så nu blänker alla kromdetaljer som om cykeln vore ny:-)

Jag har tyvärr inga före bilder men så här ser den iaf ut nu.



Måste erkänna att jag är liiite avundsjuk.

Kanske jag också ska pimpa min kärringsnurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela