Livet på landet

Måndag

Publicerad 2013-07-08 20:35:07 i Allmänt,

Idag började vi dagen med en tur till Ygsbo där jag och Yasmine köpte haremsbyxor. Jag har ett par sen förut och jag älskar dem. Nu hade hon fått hem jättemånga i olika färger och mönster så det var lite svårt att välja. Jag lyckades iaf bestämma mig till slut för ett par svarta och ett par randiga. Yasmine hittade också ett par randiga.
Efter det åkte vi till parken och spelade minigolf och lekte.








När vi kom hem gjorde jag pannkakstårta, den blev inte snygg men den verkade iaf god för barnen åt upp nästan hela. Det som blev kvar fick hundarna kalasa på.

Nu ikväll åkte jag och Yasmine med mamma och Hans-Olof till Stenegård på Moläta. Det var faktiskt första gången jag var dit men det var absolut inte sista. Mysigt att sitta på en filt i gräset och äta, titta på folk och lyssna på live musik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela