Livet på landet

Hemma igen

Publicerad 2013-07-28 15:05:47 i Allmänt,

På vägen hem från Gävle svängde vi in på Malnbadets camping där mamma och Hans-Olof står med sin husvagn.
Vi åt lunch och var ner och blötte fötterna i havet. Det var varmt både i vattnet och i luften.


Yasmine ska stanna där med dem eftersom både jag och Andreas jobbar til veckan.
Nu är det slut på sovmorgnar och underbara dagar i solen och istället tillbaka till verkligheten. Fast det känns helt ok att börja jobba igen, ingen "börja jobba ångest" har infunnit sig. Jag känner mig så nöjd med min semester och tycker vi både har hunnit hitta på massa skoj och hunnit njuta av ledigheten.
Andreas jobbar sin sista vecka, sen går han på tre veckors semester.

Efter att vi kramats och pussats hej då så åkte vi vidare hemåt.
Jag känner mig inte riktigt hel utan min lillfröken men hon kommer ha det jättebra där med massa bad och bus. Längtar tills hon kommer hem igen♥

Nu ska jag kämpa för att hålla mig vaken, fast det känns som att jag skulle kunna somna när som helst. Somnar jag nu kommer jag ligga vaken halva natten och det är ju inte så bra när jag ska upp och jobba imorgon.
Kanske ska försöka släpa mig ut på en joggingtur och hämta hundarna hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela