Livet på landet

Förrådsrensning

Publicerad 2013-07-09 22:43:31 i Allmänt,

Fick äntligen tummen ur och började med förrådsrensningen idag.

Jag har rensat ur alla lösa saker, knäppt kort och lagt ut det som ska säljas och sorterat ut det som ska kastas. Nu är bilen full med grejer som jag ska köra på Åkerslund imorgon. Det som är kvar är att gå igenom en del kartonger och sortera upp dem.

Jag har redan fått massa bud på sakerna som jag lagt ut för försäljning så nu kan vi dryga ut semesterkassan:-) Mobilen har gått varm ikväll av alla bud och frågor.

Nu har det äntligen börjat regna på riktigt och jag ligger och lyssnar på smattrandet mot taket. Mysigt.
Hoppas det regnar hela natten för det behövs verkligen nu. Sen kan det vara soligt och varmt igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela