Livet på landet

Tandläkaren

Publicerad 2013-02-27 20:14:39 i

Var till tandläkaren för första gången på ca 12 år idag och fortfarande inte ett enda hål. Lite tandsten bara men hon tyckte det var otroligt att det var så lite med tanke på att det gått så lång tid sen jag var dit sist.
Hon rekommenderade att jag skulle teckna tandvårdsförsäkring och jag fick den lägsta månadskostnaden:-) Det var första gången hon gett det till någon. Dessutom kommer jag bli kallad med ett och ett halvt års mellanrum.
Jag tror att det är för att jag inte dricker dricka eller saft som jag sluppit hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela