Livet på landet

Modifast

Publicerad 2013-02-25 22:04:46 i

Idag är första dagen på min modifast kur. Det har gått över förväntan, speciellt med tanke på att det är måndag och då brukar jag vara extra hungrig och sugen.
Jag åt frukost som vanligt, äggröra och finncrisp. Sen en modifast till lunch och en till middag och inget däremellan. Jag ska försöka köra ganska extremt nu och hålla igen så mycket som möjligt. Det är ju bara 4 dagar det handlar om.

Imorgon är det träning som gäller och då får jag se om jag känner att jag behöver äta nåt mer efteråt.

Det här är som sagt bara en kickstart för att komma tillbaka på banan igen med viktnedgången och för att krympa magsäcken. Efter de här 4 dagarna går jag tillbaka till lchf igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela