Livet på landet

En underbar dag

Publicerad 2013-02-08 18:12:54 i

Dagens träning gick lite segare, känns som det är förkylning på G:-(
Jag tog mig iaf igenom 1 km på roddmaskinen och ett varv på cirkelträningen så det är jag nöjd med.

Sen åkte jag hem till familjen som varit hemma idag. Yasmine har varit sjuk hela veckan, men nu verkar hon piggare.
I brevlådan hittade jag ett paket från HM med två tröjor till mig och toppar till Yasmine. Jippi! Rena julafton. Har köpt en jättesnygg tröja med en dödskalle i spets på. Nu väntar jag bara på träningskläderna som jag också beställt men de var restade till början av mars.

När jag kom hem färgade Andreas håret på mig, nu är det helsvart igen. Sen en dusch, hoppa i sparkdräkten, ett glas vin och matlagning.
En helt underbar dag har det varit och nu ska vi fira att det är helg med fredagsmys:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela