Livet på landet

Alla hjärtansdag

Publicerad 2013-02-14 21:55:44 i

Kom hem efter jobbet strax efter fem och då hade Andreas dukat, tänt ljus och stod och lagade middag. Fläskytterfile med pommes, haricoverts till mig, sallad och såser bjöd han på♥
Yasmine hade gjort ett hjärta man kunde hänga i fönstret och fina alla hjärtans dag kort som vi fick. En bukett med blommor och presenter fick jag också.
Jag hade köpt en tröja till Andreas och ett halsband till Yasmine med hennes månadssten.
En riktigt mysig Alla hjärtansdag har vi haft.

Efter det så kom pappa hit och var barnvakt så jag och Andreas kunde åka iväg och träna.
Idag körde jag 10 min uppvärmning på crosstrainern och 1km rodd sen ett varv styrka på nedervåningen. Alldeles lagomt pass för en nybörjare som mig:-)

Imorgon är det äntligen fredag igen och livet känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela