Livet på landet

Ingen hemlis längre

Publicerad 2013-12-18 20:33:51 i Allmänt,

Kände att det började bli dags att berätta min lilla "hemlighet" för min grupp på jobbet idag då det börjar bli svårt att dölja. För de närmaste kollegorna har jag redan berättat sen tidigare.
Om allt går som det ska så kommer vår lilla familj att få tillökning runt midsommar:-)
Magen börjar bli svårare att dölja nu och jag är less på att klä mig i stora bylsiga tröjor.
Jag antar att det inte dröjer länge innan hela jobbet vet om det nu.

Vi är iaf otroligt lyckliga och förväntansfulla.
Lite otippat med en sladdis så där 10 år efter vi fick Yasmine men det kändes rätt nu:-)
Hoppas allt kommer gå bra. Jag är betydligt mer orolig nu än när jag väntade Yasmine.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2013-12-18 23:33:31

Åh vad roligt! Stort grattis och lycka till!

Svar: Tack så mycket:-)
Nette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela