Livet på landet

Är det över?

Publicerad 2013-12-21 18:11:43 i Allmänt,

Har vi tur så var det en snabbmagsjuka för idag har hon inte kräkts nå mer. Jag mår illa men vet inte om det bara är det vanliga illamåendet eller om det är magsjuka på g. Hoppas inte! Återstår att se...

Vi tog oss iaf ut och handlade det sista idag så nu är det bara att luta sig tillbaka kolla på julfilmer, äta skinkmackor, dricka glögg och njuta:-)

Skinkan är klar, laxen håller på att gravas och jag har bakat "farmorbröd". Nu känns allt mycket bättre:-)
Jag måste nog in och handla lite rödbetssallad imorgon så jag kan göra mig en köttbullsmacka på farmorbrödet, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela